Print T-shirt

Hello everyone,i hope you are all doing well.
The weather was great in Edmonton a little cloudy but lovely. 
If you haven't noticed already on my previews posts i'm a big fun of nature i love how diverse and inspirational it can be,i decided to go to "Louise McKinney Park" due to its proximity to my house. So i decide to wear this lovely t-shirt from one of my favourite store "Scotch and Soda" i don't consider it an ordinary T-shirt but a real piece of art because it is rich in details. I wanted to make it more fun and sophisticated so i paired it with my multicoloured skirt. Enjoy!!!


Olá a todos.
O clima estava ótimo em Edmonton, e se você ainda não percebeu em meus posts anteriores ,Eu sou apaixonada pela natureza,eu amo o quão diverso e inspirador que pode ser, eu decidi ir para "Louise McKinney Park", devido à sua proximidade com a minha casa. Então, eu decidir usar esta linda t-shirt de uma das minhas lojas favoritas "Scotch and Soda". Eu não considero uma T-shirt comum, mas uma verdadeira obra de arte, porque é rica em detalhes. Eu queria torná-la mais divertida e sofisticada, então eu adicionei um pouco de cor com a minha saia. 
Divirtam-se!!













 Suggestion: You can also wear this on a lunch date,or to the cinema!!

Share this:

CONVERSATION

13 comments: